POTANSİYEL YÜKSEK ALTCOİNLER/BNBCOİN/KRİPTO PARALARDA YÜKSELİŞ/ALTCOİN/BİTCOİN/

Bu kanalda günlük olarak bitcoin ethereum ve altcoin teknik analizi,son durum değerlendirmesi yapılmaktadır.Genel değerlendirme altcoin sepetleride haftalık olarak analiz edilmektedir.Altcoin sepeti nasıl yapılır?BİTCOİN NEDEN DÜŞÜYOR?TEKNİK ANALİZ
Bitcoin ne kadar yükselir.Bitcoin ne olacak?Altcoinler ne olacak gibi soruların cevapları verilmektedir
“Kural 1: Asla para kaybetme. Kural 2: Birinci kuralı unutma.” Warren Buffett

Binace borsasına %20 komisyon indirimli kayıt olup bana destek olmak için=https://www.binance.com/tr/register?ref=TG30U7MD

Sosyal medya hesabım:
Benimde bulunduğum telegram grubu katılma linki=https://t.me/joinchat/GM2yTh3UwMS771t7

https://www.instagram.com/bilgisahibisin/

Borsaya başlamadan bilmeniz gereken 10 altın kural

https://www.youtube.com/watch?v=jc64eTwrqPM

margin ve spot trade nedir?

https://www.youtube.com/watch?v=MDRphIj7MQc
#Bitcoin​ #altcoin​ #Ethereum​ #KriptoPara

18 Comments

  1. Bu konuda düzenli takip ettiğim 3 kanaldan birisiniz. İlk başta tarz değişik gelmişti ama şuan keyifli geliyor. Nisan başında girdiğim kripto para işinde en çok şey öğrendiğim videolar da sizinkiler, baya pratik ve genel bilgi veriyorsunuz. Teşekkürler.

  2. atılan başlıga bi bakıyosun vw heezaman ki gibi peşine bitcoin onderliğinde çakılma alt coin lerde yukseliş miş miş de ben soylemiştim miş miş şakşakçılar dan bi methiyeler bi alkış bi övgü tabi kurulmuş bi düzen vw her zaman ki gibi buralara inanan biz düzülenler ne iduği belli olmayan bi kaç coin analizi oda.kendileri için tabi bikaç coin pamap.yapinca yok.şu vidoda bahsetmiştim yom anlatmiştım la zerre bi faydaniz varsa ne olayim

  3. Samet Hoca beğen butonu pumpladı arkadaşlar sonrada yayını kapattı sonsuza kadar yayın yapması lazımdı. 🙂

  4. Şu an ki düşüşte panik yapmıyorsam senin gibi güzel insan sayesinde. Eyvallah Hocam ölümüne holddayız zararına satış yok 👍

  5. Adamsın hocam adam adam gerçekten Allah sana her zaman daha fazlasını versin iyi kalpli insan

  6. Emeğine yüreğine sağlık samet usdadım sana zahmet birde kick token in analizini yapabilirmisin

  7. ABDUL SAMET KARDEŞİM BİZLERİ DÜN AKŞAM DAN BERİ YANLIZ BIRAKTINIZ İCİN COK SAĞOLUN UYARMADİNİZ İCİN TEŞEKKÜR EDERİM GERCEKTEN COK SAGOLUN YÜREĞİ OLAN SİZİ BU SAAT TEN SONRA İZLEMEZ

  8. Yeğenim. Borsa gibi değil burası. Sayende biraz alıştık. Burası vahşi orman lan. 😉 Neyse, Yükselişte kek gibi girmedik bu sefer. (eteryum da pişman oldum ama neyse, döner dedikçe dönmedi AQ) şimdi sxp ye bnb ye dipten 1/2 girdim. Satanin da ta AQ ;). Hold time hold. Gece kalmadı gündüz kalmadı. ..kerim böyle borsayı. Pazar yok gece yok 😉 meğer BIST melaikeymis ;)))

  9. İşden dolayı izliyemiyoruz biliyorum ki burdan bir gelir elde ediyorsundur ki inş ediyorsundur hakkındır takip etmeye çalışıyorm ancak pek yetişemiyorum ondan dolayı bazı bilgileri altta yada ne bileym kısa bir video olarak atabilirmsn

  10. Sesine Kurban Olduğum Harika İnsan….Maşallah.. Seni Seviyoruz…. Harika Kalmaya Devam ET…. Boş Yapanlara Takma Kafanı … Biz Seni Biliyoruz… Çok TEŞEKKÜR ederim Kendi Adıma.. Trabzon dan Selam ve Sevgiler….

  11. Şöyle güzel insanlar olsa dünya da paylaşmayı bilse elinde ki ile yetinse.kimsenin parasında gözü olmasa karşısında ki insanlarin değerine değer Katsa işsizim koronadan dolayı fakat hocam sayesinde ev kiramı ödeyebiliyorum.

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*